* * * * *

petak, 1. srpnja 2016.

SATAN PANONSKI I MAJKE U KSETU (1989)


SATAN PANONSKI I MAJKE U KSETU
ZAGREB 08/03/1989

SATAN PANONSKI 
1. Kečer priča o telepatiji 
2. Dragi sine moj 
3. Junačka jebačka epska narodna pjesma 
4. Selim 
5. Lepi Mario 
6. Oči u magli 
MAJKE 
7. Minuta šutnje * 
8. Putujem 
9. Moram pobijediti 
10. Ne mogu se kontrolirati 
11. Ona je kao heroin 
12. Sam 
13. Volim te 

* minuta šutnje je bila za Pavu Papa, Gorana Matoševića – Bratanca i njihovog 
gitaristu Marina Pokrovca, koji su poginuli desetak dana prije koncerta






IVICA ČULJAK KEČER II – vokal 1-6 
GORAN BARE – bas 1-6, vokal 7-13 
ŽELJKO MIKULIĆ KOROZIJA – bubnjevi 1-13 
IVICA DUSPARA – gitara 8-13 
NEDJELJKO IVKOVIĆ KILMISTER – bas 8-13 
GORAN DUJMIĆ – gitara 8-13 



U REALIZACIJI POSTA SU UČESTVOVALI:
TONI ŠARIĆ
NINO ŠARIĆ
ZDENKO FRANJIĆ
STRAŽARNI LOPOV 2016


Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

Puno hvala za ovo!
Možeš li postaviti: Majke - Drunken Man's Blues 1991 Zagreb?

Goran Polak kaže...

Mogu, samo ne odmah da ne idu dva posta Majki za redom. Sjećam se da sam ti već i prije rekao da ću to staviti, al nekako uvijek se našlo nešto drugo od Majki što sam smatrao da će ljudima biti zanimljivije... U svakom slučaju, prvi sljedeći post Majki biti će ta snimka koju tražiš...

Anonimno kaže...

Do testisa

Anonimno kaže...

Jebeniiicaa

Anonimno kaže...

Koncert je oraganizirao Bojan Klarić s ekipom iz KSET-a povodom 8.marta dana žena :)))) i nisam sigurna da su znali što ih čeka. Frendica koja je tad hodala s Bojanom i ja smo došle i odvede nas upoznati sa Satanom a ovaj u ime upoznavanja razbije si još jednu bocu pive o glavu. Znam da sam cijelo vrijeme se brisala jer strah od SIDE je tad bio prilično velik. Kakva luda uspomena. Bojan je sad veliki manager a frendica i ja se često sjetimo tih divnih dana KSETa, Zagreba a i najboljih brucošijada u regiji koja je ista ekipa organizirala.