* * * * *

srijeda, 14. ožujka 2018.

MAJKE - KLUB EX, VARAŽDIN '93

MAJKE
KLUB EX, VARAŽDIN 09-12-1993 


PRVI DIO
1. Bare i Korozija zabavljaju publiku
2. Ja sam budućnost (rana verzija) 
3. Pukla si me u nezgodno misto 
4. Ljubav ubija 
5. '89 
6. Sam 
7. Fantastična vatra 
8. Svijet je opasan 
9. Bez pameti 
10. Lutak iskrivljenog lica 
11. Ne mogu se kontrolirati 
12. Zbunjen i ošamućen 
13. Sveti planet 
14. Iz sve snage 
15. Zaboravi 
16. Budi ponosan 
DRUGI DIO
17. Novi dani 
18. Bare zabavlja publiku 
19. Mršavi pas 
20. Dobro se osjećam 
21. Putujem 
22. Nikada te neću zaboraviti 
23. Poziv na bis  
24. Samo za tebe čuvam ljubav svu 
25. Krvarim od dosade 
26. Uzmi sve (divlja duša) 
27. Želim da te vidim 
28. Svaku noć i svaki dan 

BARE - VOKAL 
ZOKI - GITARA 
KILMISTER - BAS 
KOROZIJA - BUBNJEVI









KILMISTER / KOROZIJA / BARE / ZOKI / DANIEL - FOTOGRAFIJA IZ ŽILETOVE ARHIVE
BORIS I IVICA BAĐUN, VODITELJI KULTNE RADIO EMISIJE "OBRAČUN KOD HR KORALA"  I
ORGANIZATORI ROCK KONCERATA U VARAŽDINU, SA BARETOM U JABUCI 1998. GODINE
PLAKAT IZ KOLEKCIJE  BORISA BAĐUNA 



"Bila je to proslava godišnjice Obračuna kod HR korala, Ivo i ja skršili smo Bareta i Kilmistera rundama Zlatoroga prije koncerta, prva tri reda publike popadala negdje na početku koncerta, hipnotička atmosfera cijelo veče, sve se odvijalo k'o u nekom ludom filmu... Koncert kojeg nikada neću zaboraviti."
BORIS BAĐUN


''A onda mi spavamo na onim stolovima u EX-u. Neko prolazi i govori: 'Kak će ovi sad svirat?' A mi krenusmo onako k'o roboti...'' 
KILMISTER


STRAŽARNI LOPOV



Nema komentara: